04 September 2008

Polishing

UniSA City East Campus, Adelaide City

Jam 4.35 pagi. Selepas bersahur ringan menjamah tamar dan air oren' coles' $1.07 , kami solat subuh berjemaah. Fikir hari ni nak bercuti je sebab menunggu panggilan ISS untuk pindah site ke City. Sampai pagi ni, macam negatif je. Selepas kami berdoa, tiba2 fon berbunyi... Mdm Lynn, supervisor ISS dari UniSA City East minta saya lapor diri kat UNISA City East. Urusan pindah tempat kerja ni memang saya maklum sejak semalam sebab Mdm Sue, supervisor di Magill tu kata akan ada orang hubungi saya pagi ini. memang saya ternanti2. Alhamdulillah.

Walaupun dah lewat. sekarang jam 5.35pg, Mdm Lynn minta datang juga. Unisa City East ni lebih dekat berbanding UNISA Magill. Betul2 sebelah Adelaide University kat Frome Rd. Jiran pada Medical School Adelaide Uni.

Pagi ni Mdm Anna teman saya untuk guide tempat kerja baru di Centennary Building tingkat 6 dan Brookman Building. Ni School of Nursing & Midwifery. Kira sekolah melatih bidan2 la senang citer. Ada lab2, dengan patung2 palsu...fuhhh menakutkan plak.

Harini saya dapat ilmu baru. Polishing. Bro Alias ajar saya macamane nak control polish machine. kalau salah cara, boleh terbang mesin dgn kita2 sekali. ada kes sampai rosakkan harta benda pejabat...Alhamdulillah, walaupun macam badut je polish lantai tu tapi bolehla... kena practise lagi kata Alias...Hasilnya, meghelitt lantai unisa hehe...

1 comment:

Anonymous said...

Good words.